Read Time:45 Second

Йогурти Активіа, який виробляє французька компанія Danone, продаватимуться в Росії під новою назвою АктиБіо.
У Danone зазначили, що зміни стосуватимуться тільки назви бренду і дизайну упаковки. Усю продукцію вироблятимуть за тими самими стандартами якості та безпеки, з тими самими смаковими характеристиками, на тих самих виробничих потужностях, сказано в заяві компанії.
"Локалізація міжнародного бренду дасть змогу компанії відновити інвестування в розвиток і підтримку сучасної молочної категорії, що матиме істотний вплив на розвиток всієї категорії сучасних молочних продуктів у Росії", — заявили в Danone.

Компанія ще 6 березня 2022 року заявила про припинення інвестиційних проєктів у Росії.
У жовтні 2022 року французька компанія заявила, що передасть контроль над бізнесом, але уточнила, кому саме.
У лютому 2023 року Danone заявила, що готова продати активи в Росії, але з правом викупу і місцями в раді директорів.
У квітні компанія заявила, що планує відмовитися від використання власних глобальних торговельних марок на російському ринку.

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Попередня новина США погодилися на формулу, яку пропонують в НАТО щодо України — Байден
Наступна новина Росіяни обстрілюють житлові квартали Херсона — ОВА