Міністерство відновлення України та Міністерство інфраструктури Польщі домовилися про перелік умов, які необхідні для розблокування кордону. Про це заявили у Мінвідновленні 1 грудня за підсумками зустрічі, що відбулася у Варшаві за участю сторін.
Зокрема, у перемовинах взяли участь заступник міністра розвитку громад, територій та інфраструктури України Сергій Деркач, держсекретар Міністерства інфраструктури Польщі Рафал Вебер та урядова уповноважена з питань польсько-українського співробітництва в галузі розвитку Ядвіга Емілевич, представники Міністерства фінансів та Міністерства внутрішніх справ Польщі.
До заходів, які погодили сторони, належать:
Відкриття пункту пропуску "Угринів – Долгобичув" для проїзду порожніх вантажівок для збільшення пропускної спроможності кордону та зменшення навантаження на інші пункти пропуску.
Створення в системі "єЧерга" окремих пасів для порожніх транспортних засобів на пунктах пропуску "Ягодин – Дорогуськ" та "Краківець – Корчова". Саме на цих пунктах пропуску є фізичні смуги для порожнього транспорту безпосередньо в пункті пропуску як на українському, так і на польському боці.
Запуск пілотного проєкту з реєстрацією в "єЧерзі" безпосередньо перед перетином кордону на пункті пропуску "Нижанковичі – Мальховіце" терміном в один місяць.
Питання скасування чи змін до "транспортного безвізу" не обговорювалось та не було на порядку денному.
Водночас польські протестувальники наполягають на функціонування "Угринів – Долгобичув" та "Нижанковичі – Мальховіце" лише для транспорту на реєстрації ЄС.
"Така позиція неприйнятна для України та Європейського Союзу, адже це дискримінаційна норма по відношенню до інших країн. Останнє було підтверджено під час засідання Координаційної платформи Україна-Польща-ЄС за участі керівництва Директорату Єврокомісії з питань транспорту та мобільності (DG MOVE) 30 листопада", – наголошується в повідоменні.
Разом з цим, Міністерство відновлення спільно з DG MOVE напрацьовують стратегічні рішення, які дозволять врегулювати ситуацію із чергами на кордоні та зменшити напруження у питанні автомобільних перевезень.
Ключовими позиціями є покращення пропускної спроможності наявних пунктів пропуску, зокрема ефективності фітосанітарного та інших видів контролю, для дотримання меморандумів, що регулюють кількість вантажівок пропущених через кордон. Також йдеться про розроблення Плану дій щодо розбудови українсько-польських пунктів пропуску (з українського боку стратегія розбудови вже готова).
Інші Новини
Уряд Румунії хоче врятувати нафтопереробний завод Лукойла
В Румунії, де знаходиться нафтопереробний завод «Лукойл Петротель», який потрапив під санкції США як частина закордонних активів російської компанії «Лукойл»,...
“Укрзалізниця” спростувала чутки щодо скорочення кількості поїздів на Полтавщину
Як пишуть в "Укрзалізниці", через наслідки масованої ворожої атаки скорочень поїздів та обмежень руху на Полтавщині немає. Перевізник зазначив, що...
ДТЕК оновив графіки відключення світла для Києва після нічної атаки
Як пише ДТЕК, у Києві після нічного обстрілу знову ввели аварійні відключення світла, графіки поки не діють. Крім того, на...
В Україні масштабні затримки потягів після атаки РФ: список рейсів
Як пише "Укрзалізниця", ворожа атака по Полтавській області спричинила серйозні пошкодження залізничної інфраструктури, через що низка поїздів далекого та приміського...
Як вимикатимуть світло у Києві 8 листопада: графіки від ДТЕК
Як пише ДТЕК, у Києві завтра, 8 листопада, знову діятимуть графіки відключень світла. Електропостачання можуть обмежувати на період до 4,5...
Безкоштовні 3000 км від “Укрзалізниці”: де шукати квитки і коли вони стануть доступні
Пілотний проект "УЗ 3000" уже в грудні цього року запустять на прифронтові маршрути, а у січні-лютому і на інші напрямки....

Average Rating