Китай звинуватив Євросоюз у несправедливих торговельних перепонах для його компаній. Міністерство комерції КНР опублікувало результати вивчення регламенту ЄС щодо іноземних субсидій, у яких заявило, що європейські органи влади вибірково застосовували обмеження, порушуючи цим інтереси китайський фірм, пише The Wall Street Journal. Пекін розпочав це дослідження в липні – після того, як Брюссель відкрив численні справи проти китайських компаній щодо можливої нечесної конкуренції за рахунок державних субсидій. У жовтні блок підвищив тарифи на китайські електромобілі. Міністерство заявило в четвер, що вибіркове впровадження Європейською комісією політики конкуренції дискримінує китайські компанії. Воно назвало визначення ЄС "іноземних субсидій" і "викривлення ринку" розпливчастим і суб’єктивним. Також міністерство обурилося через раптові перевірки китайських компаній, вказавши, що це порушує бізнес-процеси. У 20-сторінковому звіті вказали і те, що в деяких випадках Європейська комісія неодноразово підкреслювала компаніям на наслідках відмови від співпраці та погрожувала їм високими штрафами. Деяким китайським компаніям довелося вийти з проєктів в обмін на припинення розслідувань, збитки від чого в Китаї оцінили до збитків у 2,13 мільярдам доларів.Регламент ЄС про зовнішні субсидії надає Брюсселю повноваження розслідувати випадки, коли державна допомога може порушити ринки країн блоку. У Пекіні вважають, що дії ЄС створюють перешкоди і обмеження для китайських компаній, продуктів та інвестицій, що шкодить їх конкурентоспроможності на європейських ринках. Це, зі свого боку, може бути контрпродуктивним для економіки ЄС. Торік у ЄС почали розслідувати китайського виробника поїздів, який збирався постачати свою продукцію до Болгарії, а також виробника сонячних панелей, які хотіли побудувати парк у Румунії. Також провели перевірки в голландському й польському офісах китайського постачальника обладнання для безпеки. У відповідь на це Пекін почав власні розслідування щодо деякого імпорту з ЄС, зокрема бренді та свинини, а також натякнув, що може підвищити мито на європейські авто. Нагадаємо, ЄС підвищив мита на китайські електромобілі – до понад 38 %. У відповідь на це в Китаї автовиробники почали вимагати підвищити мито на бензинові європейські машини. Сторони проводили перемовини.
Китай звинуватив Євросоюз у несправедливих торговельних перепонах для його компаній. Міністерство комерції КНР опублікувало результати вивчення регламенту ЄС щодо іноземних субсидій, у яких заявило, що європейські органи влади вибірково застосовували обмеження, порушуючи цим інтереси китайський фірм, пише The Wall Street Journal. Пекін розпочав це дослідження в липні – після того, як Брюссель відкрив численні справи проти китайських компаній щодо можливої нечесної конкуренції за рахунок державних субсидій. У жовтні блок підвищив тарифи на китайські електромобілі. Міністерство заявило в четвер, що вибіркове впровадження Європейською комісією політики конкуренції дискримінує китайські компанії. Воно назвало визначення ЄС "іноземних субсидій" і "викривлення ринку" розпливчастим і суб’єктивним. Також міністерство обурилося через раптові перевірки китайських компаній, вказавши, що це порушує бізнес-процеси. У 20-сторінковому звіті вказали і те, що в деяких випадках Європейська комісія неодноразово підкреслювала компаніям на наслідках відмови від співпраці та погрожувала їм високими штрафами. Деяким китайським компаніям довелося вийти з проєктів в обмін на припинення розслідувань, збитки від чого в Китаї оцінили до збитків у 2,13 мільярдам доларів.Регламент ЄС про зовнішні субсидії надає Брюсселю повноваження розслідувати випадки, коли державна допомога може порушити ринки країн блоку. У Пекіні вважають, що дії ЄС створюють перешкоди і обмеження для китайських компаній, продуктів та інвестицій, що шкодить їх конкурентоспроможності на європейських ринках. Це, зі свого боку, може бути контрпродуктивним для економіки ЄС. Торік у ЄС почали розслідувати китайського виробника поїздів, який збирався постачати свою продукцію до Болгарії, а також виробника сонячних панелей, які хотіли побудувати парк у Румунії. Також провели перевірки в голландському й польському офісах китайського постачальника обладнання для безпеки. У відповідь на це Пекін почав власні розслідування щодо деякого імпорту з ЄС, зокрема бренді та свинини, а також натякнув, що може підвищити мито на європейські авто. Нагадаємо, ЄС підвищив мита на китайські електромобілі – до понад 38 %. У відповідь на це в Китаї автовиробники почали вимагати підвищити мито на бензинові європейські машини. Сторони проводили перемовини.
Average Rating
Залишити відповідь Скасувати відповідь
Інші Новини
Україні потрібно понад $40 млрд зовнішнього фінансування у 2026 році – Шмигаль
Україна потребує значної міжнародної підтримки - щодо 2026 року, то йдеться про понад 40 мільярдів доларів. Про це заявив прем’єр-міністр...
Росіяни публікують дані українців через сервери в Словаччині – ЗМІ
Група російських вебсайтів веде масштабну онлайн-кампанію проти українських військових та активістів, публікуючи їхні персональні дані та закликаючи до переслідувань. Про...
Зростання цін на продукти в Україні прискорилося: що подорожчало найбільше
Середні ціни на продукти харчування та безалкогольні напої в Україні в червні 2025 року порівняно з червнем минулого року зросли...
У РФ зростає кількість конфіскації майна, поповнюючи виснажений бюджет – Bloomberg
У Росії стрімко зростає кількість конфіскацій майна, що ще більше ускладнює перспективи вже сповільненої економіки, хоч і допомагає тимчасово поповнювати...
“Енергоатом” заявляє про ризик зупинки ремонтних робіт на АЕС: причина
"НАЕК "Енергоатом" заявляє про вкрай небезпечне для енергетичної безпеки країни рішення про виключення товариства з переліку підприємств, вчинення виконавчих дій...
З початку року Україна імпортувала товарів вдвічі більше, ніж експортувала
Протягом січня-червня 2025 року в Україну імпортували товарів на суму $38,3 млрд, а експортували – на $20 млрд. Про це...
Average Rating