Майже всі відомі світові бренди скоротили рекламу у Twitter або відмовилися від неї після того, як власником соцмережі став мільярдер Ілон Маск.
Про це пише Financial Times.
Рекламодавці нарікають на те, що в управлінні компанії настав хаос, після того, як Маск звільнив працівників рекламного відділу.
За даними FТ, Маск пробував натиснути на власників брендів, які у відповідь скоротили рекламу або відмовилися від неї.
Інформація Media Matters свідчить, що 50 зі 100 найбільших рекламодавців призупинили або оголосили про свій намір призупинити співпрацю з того часу, як соцмережу очолив Маск.
На них припадало 317 млн доларів із 5 млрд доходу Twitter у 2021 році.
Інші Новини
Держава заборгувала 85 млрд по пенсіям: як планує повертати
У 2025 році держава винна понад 85 мільярдів гривень за рішенням судів і планує виділити окремий бюджет для виплати цих...
МВФ допустив перегляд сценарію тривалості війни в Україні
Україна має надати детальні розрахунки потреб у зовнішньому фінансуванні на 2026 рік. Найімовірніше, Києву буде потрібно більше грошей у зв'язку...
У Раді розповіли, чи планують нове підвищення податків
Україні знадобиться більше видатків на оборону. На відміну від минулого року податки підвищувати не планують. Про це сказала голова Бюджетного...
Мінфін планує закласти в держбюджет на 2026 рік сценарій продовження війни
Міністерство фінансів України повинно закласти в проєкт бюджету на 2026 рік реалістичний сценарій видатків. Скоріше за все, це буде припущення...
ЄС продовжив на два роки правило заповнення газосховищ на 90%
Рада Європейського Союзу у п'ятницю, 18 липня, продовжила на два роки правило щодо заповнення газосховищ перед опалювальним сезоном на 90%....
Україна витратила 1,9 трлн грн держбюджету за півроку, у Мінфіні назвали витрати
За перше півріччя 2025 року видатки загального фонду державного бюджету України становили 1,9 трлн грн, що на 331,5 млрд грн...
Average Rating